Skargi - Skargi i wnioski - Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Skargi i wnioski

W sprawach skarg i wniosków Komendant Powiatowy Policji w Kętrzynie lub jego Zastępca przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 11.00

dodatkowo w każdy

poniedziałek w godz. 15.00 - 17.00 ( prosimy o wcześniejsze zapisywanie się w sekretariacie - tel. (47)-735-12-11). 

Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

ul. Wojska Polskiego 5

11-400 Kętrzyn

tel. 47 73 512 00

fax 47 73 512 05

e-mail: komendant@ketrzyn.ol.policja.gov.pl

 

Do przyjmowania skarg i wniosków w dniach roboczych, w godzinach urzędowania (7:30-15:30) upoważniona jest także:

podkom. Jolanta Całuch - pokój nr 17

Komendant Komisariatu Policji w Reszlu i Komendant Komisariatu Policji w Korszach

przyjmują interesantów w dniach roboczych w godzinach urzędowania. 

Komendant Wojewódzki Policji przyjmuję interesantów w sprawach skarg i wniosków

 w poniedziałki w godz. 14.00 - 17.00.

Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-950 Olsztyn,  fax. 47 73 155 05, skargi@ol.policja.gov.pl 

Właściwym do przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg na policjantów i pracowników KPP w Kętrzynie oraz jednostek podległych jest

Komendant Powiatowy Policji w Kętrzynie (art. 228 kpa). 

Skargi i wnioski  można składać osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie, w godzinach urzędowania jednostki.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu (§ 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)).


WAŻNE !

Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46):
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Skargi na działalności Policji można kierować do kierownika jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
 

UWAGA!

W związku z istniejącym zagrożeniem epidemiologicznym
związanym z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej przez koronawirusa, w trosce o zdrowie pracowników jednostki i interesantów, wszelkie skargi, wnioski i prośby należy kierować do jednostki Policji drogą pisemną lub elektroniczną.

W przypadku wątpliwości, co do sposobu załatwienia sprawy istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z
WOJEWÓDZKĄ INFORMACJĄ POLICYJNĄ pod nr tel. 47 73 144 44.

Rzecznik Praw Obywatelskich,

Aleja Solidarności 77,

00-090 Warszawa

Przyjęcia interesantów:

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich

poniedziałek w godz. 9.00-17.00

od wtorku do piątku w godz. 9.00-15.00

telefon: 0-22 55 17 760, 0-22 55 17 811

centrala: 0-22 55 17 700

 

Pełnomocnik Terenowy w Gdańsku

ul. Chmielna 54/57

80-748 Gdańsk

sekretariat (+48) 58 764 73 02

fax (+48) 58 764 73 03

Przyjęcia interesantów:

telefon (+48) 58 764 73 06

poniedziałek w godz. 10.00-17.00

wtorek w godzinach od 9.00-15.00


Linki: strona główna RPO www.rpo.gov.pl

formularz elektroniczny http://www.rpo.gov/wniosek/

Metryczka

Data publikacji : 05.02.2010
Data modyfikacji : 07.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Chomiczewski
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Piaścik
do góry