W sprawach skarg i wniosków Komendant Powiatowy Policji w Kętrzynie lub jego Zastępca przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 11.00
dodatkowo w każdy
poniedziałek w godz. 15.00 - 17.00 ( prosimy o wcześniejsze zapisywanie się w sekretariacie - tel. (47)-735-12-11).
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie
ul. Wojska Polskiego 5
11-400 Kętrzyn
tel. 47 73 512 00
fax 47 73 512 05
e-mail: komendant@ketrzyn.ol.policja.gov.pl
Do przyjmowania skarg i wniosków w dniach roboczych, w godzinach urzędowania (7:30-15:30) upoważniona jest także:
podkom. Jolanta Całuch - pokój nr 17
Komendant Komisariatu Policji w Reszlu i Komendant Komisariatu Policji w Korszach
przyjmują interesantów w dniach roboczych w godzinach urzędowania.
Komendant Wojewódzki Policji przyjmuję interesantów w sprawach skarg i wniosków
w poniedziałki w godz. 14.00 - 17.00.
Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-950 Olsztyn, fax. 47 73 155 05, skargi@ol.policja.gov.pl
Właściwym do przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg na policjantów i pracowników KPP w Kętrzynie oraz jednostek podległych jest
Komendant Powiatowy Policji w Kętrzynie (art. 228 kpa).
Skargi i wnioski można składać osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie, w godzinach urzędowania jednostki.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu (§ 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)).
WAŻNE !
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46):
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi na działalności Policji można kierować do kierownika jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
UWAGA!
W związku z istniejącym zagrożeniem epidemiologicznym
związanym z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej przez koronawirusa, w trosce o zdrowie pracowników jednostki i interesantów, wszelkie skargi, wnioski i prośby należy kierować do jednostki Policji drogą pisemną lub elektroniczną.
W przypadku wątpliwości, co do sposobu załatwienia sprawy istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z
WOJEWÓDZKĄ INFORMACJĄ POLICYJNĄ pod nr tel. 47 73 144 44.
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00-17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00-15.00
telefon: 0-22 55 17 760, 0-22 55 17 811
centrala: 0-22 55 17 700
Pełnomocnik Terenowy w Gdańsku
ul. Chmielna 54/57
80-748 Gdańsk
sekretariat (+48) 58 764 73 02
fax (+48) 58 764 73 03
Przyjęcia interesantów:
telefon (+48) 58 764 73 06
poniedziałek w godz. 10.00-17.00
wtorek w godzinach od 9.00-15.00
Linki: strona główna RPO www.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov/wniosek/